Her er mere

Om os

Foreningenmor.dk er en online platform, der henvender sig til dig med børn. Vi ved, at livet som forældre er forvirrende, hektisk og fyldt med praktiske opgaver og prioriteringer om kvalitetstid. Derfor er vigtigt, at du nemt og problemfrit kan få adgang til en portal, hvor du finder råd om praktiske forhold samt artikler, der giver dig bekræftelse som mor samt viden om seneste nyheder om børneområdet.

Alle mødre kan have behov for inspiration og viden

Fra tid til anden vil enhver mor komme ud for en situation, hvor der er brug for personlig bekræftelse og nyttige råd. Er du alenemor, ved du, hvor meget dit ansvar overfor dine børn kan tynge dig i hverdagene. I denne situation kan personlige artikler få dig til at genfinde troen på dig selv som forældre, og du kan finde ro og fortrøstning i din rolle som mor.

Mødre er lige så forskellige som deres personligheder. Der vil opstå situationer med børn i hjemmet, hvor der er brug for hurtigt og nemt at kunne få viden om børns udvikling. Hos Foreningenmor.dk har vi samlet alle de bedste blogindlæg, der kan få stor betydning for dig og dit barn.

mest af

Vores seneste blogindlæg?

Hos Foreningenmor.dk kan du finde blogs om alt fra praktiske forhold over bekræftende artikler med dig i fokus til gode råd om leg, tilbehør og mad. Du får alle vigtige artikler samlet på ét sted, så du altid kan få overblik over de seneste nyheder på børneområdet.
Dermed behøver du kun have ét sted, du kan opsøge, når der er brug for inspiration, motivation, viden eller gode råd.

Du kan gå på opdagelse iblandt blogindlæg om:

Bekræftende artikler om det til tider udfordrende liv som mor

Viden om de seneste produkter til børn

l

Gode råd til at lette din hverdag med barn eller børn i husstanden

Inspiration til lege, aktiviteter og praktiske løsninger

Du kan læse vores indlæg om aftenen, på sofaen, til og fra job eller et helt fjerde sted, som passer ind i din hverdag.
0/50 ratings